четвер, 22 січня 2015 р.

Самопрезентація вчителя української мови та літератури Дубовської Світлани Станіславівни



Самопрезентація вчителя української мови та літератури Дубовської Світлани Станіславівни (для завантаження натисніть на текст)

Слайд 1
 Із вуст мого тата я чула слова: 
"Людина у світі не буває одна.
Має три "Я" у суті своїй.
Що сенс життя визначають їй."
Перше "Я" – найхолодніше.
Друге "Я" – трохи тепліше.
За владу над людиною  вони сперечаються усюди.
  Це розум і серце – ми ж бо люди.
Лише третє "Я" може їх примирити.
Тому, що це душа – її не обдурити.
Вона гармонію скрізь шукає.
 І людину у собі відкриває.
Слайд 2
Цей життєвий символ іде поруч зі мною. Інколи вражає силою та красою. 
Слайд3
 Основу мою також трійка складає.
Слайд 4 
3 місця найкращих для себе я маю,
 з яких енергію для життя я черпаю.
Слайд 5
У сім'ї я третя дитина.
 Велика сім'я – це мрія не єдина.
Маю троє синочків-
Моя опора і міць, як коріння дубочків.
Слайд 6
Вдячна батькам за освіту свою.
Маю непогану  кваліфікацію.
Слайд 7
Професійне кредо маю
 за яким діток навчаю.
Слайд 8
Цілі, на які надію покладаю.
Слайд 9
Проблема, над якою працюю,
творю, живу, експериментую.
Слайд 10
Методичну скарбничку презентую.
 Цей кластер на огляд вам пропоную.
Слайд 11
Радію, що познайомились ми.
Закінчу розповідь своїми вчительськими мріями.
 Хочу ,щоб учень став гордістю,
щоб грошей не рахувати
та в конкурсі перемагати.  

Немає коментарів:

Дописати коментар