вівторок, 30 грудня 2014 р.

Я – європеєць.

Я – європеєць.
Я учениця 11 класу звичайної сільської школи. Я молода. Переді мною прекрасне незвідане майбутнє. І так хочеться у цьому житті себе реалізувати, досягнути мети, щоб  здійснились мрії і, просто, по-людськи бути щасливою у рідній країні - Україні.
Саме вона є центром Європи. Її географічне розташування взагалі дуже вдале, в Україні чудовий клімат, найкращі чорноземи та красива природа.  Також українці здавна сповідують ті принципи свободи й незалежності, які притаманні багатьом народам інших держав. Варто згадати лише окремі події історії, щоб переконатися в цьому: утворення й розквіт Запорізької Січі з її вільнолюбними традиціями, народний бунт проти кріпацького устрою, репресій радянських часів, боротьба проти численних утисків мови та культури,також Помаранчева революція,  Революція гідності …усього й не перелічити. 
На перший погляд усе ,здається, добре  , але з кожним роком чомусь усе більше стає заробітчан -емігрантів. Я вважаю, що це пов’язано з низьким рівнем життя українців,також варто згадати  економічні, соціальні, політичні чинники. Ми не маємо права засуджувати «шукачів кращої долі», але гадаю, що вдалим кроком є угода  про асоціацію з ЄС. Адже у Європі рівень життя набагато вищий і така співпраця могла б посприяти розвитку нашої держави. Україна мала б змогу брати участь в міжнародно- правових договорах РЄ,також залучалися б українські фахівці та науковці до розробки та реалізації різних заходів та проектів РЄ. У разі вступу до ЄС країна може розраховувати на значні інвестиції. Взявши, навіть, наше місто Шепетівку – зовсім нещодавно у місті функціонувало декілька підприємств, люди мали роботу і були впевненні у завтрашньому дні. А що сьогодні?... Таких прикладів можна назвати безліч.  Тому нам потрібна підтримка країн Європи.
А ще ми бачимо, що діється на Сході України. Тут як ніколи          потрібно проявити свій патріотизм , повагу до себе ,свого народу, своєї країни. Нам потрібно навчитися  захищатися, але,   захищатися мирними методами ,не порушуючи при цьому чужих прав, свої права, як людини і громадянина, як представника певного народу.
Я вважаю, що всі наші проблеми тимчасові. Народ наш роботящий, винахідливий,тож знайде вихід і з економічної скрути. Найголовніше - не панікувати,  а сумлінно робити свою справу.
Нам,учням,треба працювати на ниві освіти. Навчатися сумлінно  – тяжка праця. Ми маємо взяти собі за правило - не гальмувати свою освіту, закінчивши певний учбовий заклад, а йти далі назустріч  цікавому різними шляхами та методами, але головне не зупинятися.
Україні потрібні фахівці високого класу. Тільки так моя Батьківщина зможе стати рівною серед високорозвинених європейських держав. І кожен хто носить гордо звання українець згодом побачить на прапорі ЄС «зірочку України », і зможе сказати : «Україна – це центр Європи, а я її житель. Я –Європеєць .»
     
Пасинюк Дар'я Андріївна
Учениця 11 класу

Плесенської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Немає коментарів:

Дописати коментар